Ψηφιακές Δεξιότητες !!!
Μπορεί να νιώθεις ότι, όπου κι αν κοιτάξεις, περιτριγυρίζεσαι από ψη-φιακούς δημιουργούς, επαγγελματίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και παράγοντες επιρροής. Δεν έχεις άδικο! Σήμερα, πάνω από 50 εκατομμύρια άνθρωποι θεωρούν τους εαυτούς τους παράγοντες επιρροής ή ψηφιακούς δημιουργούς σύμφωνα με το Influencer Marketing Hub, το οποίο επίσης εκτιμά ότι ο κλάδος του μάρκετινγκ επηρεασμού πρόκειται να αυξηθεί σε περίπου 21 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος.
Τι είναι όμως ακριβώς ένας ψηφιακός δημιουργός; Ενώ οι όροι «ψηφιακοί δημιουργοί» (ακόμα και «δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου») και «δημιουργοί επιρροής» μπορεί να φαίνονται εναλλάξιμοι, δεν είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Σε αυτόν τον οδηγό, θα διερευνήσουμε τι σημαίνει να είσαι ψηφιακός δημιουργός, πώς διαφέρει από το να είσαι επηρεαστής και τι χρειάζεται για να γίνεις.
Τι είναι ένας ψηφιακός δημιουργός;
Ένας ψηφιακός δημιουργός ή δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου, είναι κάποιος που παράγει και δημοσιεύει περιεχόμενο όπως γράψιμο, φωτογραφία ή βίντεο, σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια, podcast ή βίντεο. Δημιουργούν και μοιράζονται περιεχόμενο που είναι αυθεντικό για αυτούς και την επωνυμία τους και συνήθως έχουν μια συγκεκριμένη θέση ή κοινό που στοχεύουν.
Ένας ψηφιακός δημιουργός είναι κάποιος που εστιάζει στη δημιουργία μιας κοινότητας οπαδών, στην αλληλεπίδραση με το κοινό του και στην κοινή χρήση της συχνά μοναδικής του οπτικής για ένα θέμα.
Σε τι διαφέρει ένας ψηφιακός δημιουργός από έναν influencer;
Ενώ υπάρχει επικάλυψη μεταξύ ενός επηρεαστή και ενός δημιουργού, υπάρχουν ορισμένες βασικές διαφορές:
Ο δημιουργός είναι ένα άτομο που δημιουργεί πρωτότυπο και ελκυστικό περιεχόμενο, μοναδικό για αυτόν και την προσωπική του επωνυμία, σε διάφορες πλατφόρμες, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια, YouTube, podcast και άλλα. Η κύρια έμφαση τους είναι στη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας, πολύτιμου και συχνά εξειδικευμένου περιεχομένου που έχει απήχηση σε ένα συγκεκριμένο κοινό.
Οι δημιουργοί είναι γνωστοί για την τεχνογνωσία, το πάθος και τις δεξιότητές τους στον τομέα που έχουν επιλέξει, είτε πρόκειται για φωτογραφία, γραφή, τέχνη, μαγειρική ή οποιαδήποτε άλλη δημιουργική ενασχόληση. Στόχος τους είναι να ψυχαγωγήσουν, να εκπαιδεύσουν ή να εμπνεύσουν το κοινό τους μέσω του περιεχομένου τους, συχνά συνεισφέροντας κάτι νέο και μοναδικό στο διαδικτυακό τοπίο. Το εισόδημα ενός δημιουργού μπορεί να προέρχεται από διάφορες πηγές, όπως χορηγίες, συνδρομή, πωλήσεις εμπορικών προϊόντων ή έσοδα από διαφημίσεις.
Οι ψηφιακοί δημιουργοί είναι γνωστοί για την τεχνογνωσία και το πάθος τους, σχετικά με θέματα όπως το φαγητό
Ένας influencer , από την άλλη πλευρά, είναι ένα άτομο που κατέχει ένα ορισμένο επίπεδο εξουσίας, αξιοπιστίας και προ-σέγγισης σε μια συγκεκριμένη διαδικτυακή κοινότητα ή κλάδο. Οι influencers έχουν καλλιεργήσει ένα σημαντικό κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης –συχνά σε εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια– και έχουν τη δύναμη να επηρεάζουν τις απόψεις, τις συμπεριφορές και τις αποφάσεις του κοινού τους.
Ενώ μπορεί επίσης να δημιουργήσουν γενικευμένο περιεχόμενο, η εστίαση ενός επηρεαστή είναι περισσότερο στη διαμόρφωση αντιλήψεων και στην προώθηση της δέσμευσης γύρω από προϊόντα, υπηρεσίες, τάσεις ή ιδέες. Οι influencers συχνά συ-νεργάζονται με επωνυμίες και επιχειρήσεις για προωθητικές δραστηριότητες, αξιοποιώντας την αξιοπιστία και τη σχέση τους με τους ακόλουθούς τους για να υποστηρίξουν προϊόντα ή εμπειρίες. Συνήθως συνεργάζονται με επωνυμίες για να δη-μιουργήσουν περιεχόμενο χορηγίας και το εισόδημά τους συχνά συνδέεται με τον αριθμό των οπαδών που έχουν.
Πώς να γίνετε ψηφιακός δημιουργός
Το να γίνεις επαγγελματίας ψηφιακός δημιουργός απαιτεί ποικίλες δεξιότητες και δεν συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Χρειάζεται προσπάθεια και δέσμευση για να χτίσετε μια επιτυχημένη μάρκα.
Δεν χρειάζεται μόνο να είστε καλλιτέχνες και δημιουργικοί και να έχετε μια ενδιαφέρουσα εικόνα για τη θέση σας, αλλά οι πιο επιτυχημένοι δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου είναι επιχειρηματίες με μεγάλη προσοχή και επιχειρηματίες με καλά καθορισμένο περιεχόμενο και στρατηγικές επικοινωνίας.
Οι περισσότεροι επιτυχημένοι δημιουργοί είναι επιχειρηματίες με προσανατολισμό
προς τις επιχειρήσεις με καλά καθορισμένες στρατηγικές
Εδώ είναι μερικές από τις πιο κρίσιμες δεξιότητες που χρειάζεστε
για να είστε ψηφιακός δημιουργός:
▶️ Δημιουργικότητα
Ως ψηφιακός δημιουργός, πρέπει να είστε δημιουργικοί σε ό,τι κάνετε – η ιδέα βρίσκεται στον τίτλο! Η δημιουργικότητα περιλαμβάνει τη δημιουργία νέων ιδεών για περιεχόμενο, την καλή ομιλία στην κάμερα εάν κάνετε βίντεο, τη δημιουργία εντυπωσιακών γραφικών – και αυτό περιλαμβάνει μικρογραφίες για βίντεο καθώς και ελκυστικές εικόνες στο Instagram.
Θα χρειαστεί επίσης να βρίσκετε συνεχώς νέους τρόπους για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας, όπως με το Ask Me An-ythings (AMA) ή να μοιράζεστε πλάνα από τα παρασκήνια.
Ανακοίνωση
Η σαφής επικοινωνία είναι το κλειδί για την οικοδόμηση μιας επωνυμίας και επομένως κατά την πρόοδο στην καριέρα σας ως ψηφιακός δημιουργός. Θα πρέπει να είστε σε θέση να μεταδώσετε με σαφήνεια τις ιδέες και το μήνυμα της επωνυμίας σας στο κοινό σας, επομένως χρειάζεστε ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες και σαφήνεια σκέψης και ομιλίας.
Θα χρειαστείτε πολλές δεξιότητες για να γίνετε ψηφιακός δημιουργός, όπως ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας
Η επικοινωνία με περισσότερο επιχειρηματικό πνεύμα είναι επίσης ζωτικής σημασίας για επαγγελματίες ψηφιακούς δημιουργούς. θα έχετε πιθανώς συναντήσεις με εκπροσώπους επωνυμίας και εταιρείες που θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας ή να χορηγήσουν το περιεχόμενό σας, καθώς και με άλλους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου με τους οποίους θέλετε να συνεργαστείτε. Είναι απαραίτητο να μεταφέρετε την άποψή σας συνοπτικά και δίκαια.
▶️ Επιχειρηματική αίσθηση
Όπως και παραπάνω, η πραγματοποίηση συναντήσεων με επωνυμίες και άλλους δημιουργούς σημαίνει ότι πρέπει να γνωρίζετε πώς θα λειτουργήσουν τα έργα συνεργασίας προς όφελος εσάς και όλων των εμπλεκομένων.
Σκοπεύετε να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό; Αναζωπυρώσει το πάθος με λιγότερο αφοσιωμένα μέλη; Να προκαλέσει συζήτηση; Ίσως ενθαρρύνει την πώληση κάτι; Όλα αυτά απαιτούν έξυπνη τοποθέτηση επωνυμίας, γνώση του USP από μέσα προς τα έξω και ικανότητα πώλησης – τόσο ιδέες όσο και προϊόντα.
Το να είσαι ψηφιακός δημιουργός σημαίνει ότι χρειάζεσαι την ικανότητα να πουλάς
Η ενεργή συνεργασία με άλλους ψηφιακούς δημιουργούς στην εξειδικευμένη θέση σας είναι επίσης σχετική. Οι συνεργασίες μπορούν να διευρύνουν την απήχησή σας, να σας μυήσουν σε νέα είδη κοινού και να παρέχουν ευκαιρίες για μάθηση και ανάπτυξη. Συμμετάσχετε σε εκδηλώσεις του κλάδου, εγγραφείτε σε διαδικτυακές κοινότητες και δικτυωθείτε με άτομα με ομοϊδεάτες για να δημιουργήσετε σχέσεις και να αποκτήσετε γνώσεις.
▶️ Να είσαι προσιτός και προσαρμόσιμος
Μερικοί άνθρωποι το βρίσκουν δύσκολο ή ακόμα και οδυνηρό να ακούσουν σχόλια. Αλλά θα πρέπει να καλωσορίσετε την κριτική (όταν είναι εποικοδομητική!) και να τη χρησιμοποιήσετε ως ευκαιρία για βελτίωση. Δώστε προσοχή στις προτιμήσεις του κοινού σας και προσαρμόστε ανάλογα το περιεχόμενό σας. Αξιολογήστε και τελειοποιήστε με συνέπεια τη δουλειά σας για να προσφέρετε αξία στο κοινό σας.
▶️ Πόροι
Το υπέροχο με το διαδίκτυο είναι ότι είναι πιο εύκολο από ποτέ να αποκτήσεις τις απαραίτητες τεχνικές δεξιότητες για να διαπρέψεις ως ψηφιακός δημιουργός στον τομέα που επιλέξατε. Ακούστε podcast, διαβάστε βιβλία και επισκεφτείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιήστε λογισμικό, εργαλεία και εξοπλισμό που σχετίζονται με την τέχνη σας.
Ακολουθούν μερικοί χρήσιμοι πόροι για επίδοξους ψηφιακούς δημιουργούς:
▶️ Διαδικτυακά μαθήματα και βίντεο
Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα διαδικτυακά μαθήματα που μπορούν να σας διδάξουν τις δεξιότητες που χρειάζεστε για να γίνετε ψηφιακός δημιουργός. Ορισμένες δημοφιλείς πλατφόρμες περιλαμβάνουν…
Γενικά, οι πλατφόρμες εκμάθησης προσφέρουν πληθώρα πόρων για να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας -- για τους περισσότερους κλάδους στην πραγματικότητα, όχι μόνο για την οικονομία των δημιουργών -- και υπάρχει πάντα άφθονο περιεχόμενο βίντεο στο …
▶️ Blogs και κοινωνικά
Υπάρχουν πολλά ιστολόγια και άρθρα γραμμένα από έμπειρους ψηφιακούς δημιουργούς που μπορούν να προσφέρουν πληροφορίες και συμβουλές. Μερικά δημοφιλή ιστολόγια περιλαμβάνουν τα…
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με το κοινό σας και να προωθήσετε τη δουλειά σας. Φροντίστε να δημιουργήσετε λογαριασμούς στις πλατφόρμες που γνωρίζετε ότι χρησιμοποιεί το κοινό-στόχο σας. Δεν έχει νόημα να είστε στο Facebook αν οι θαυμαστές σας αγαπούν το TikTok!
▶️ Podcast
Τα podcast είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε για τις τελευταίες τάσεις στην ψηφιακή δημιουργία και να ακούσετε από άλλους δημιουργούς. Μερικά δημοφιλή podcast περιλαμβάνουν…
▶️ Δικτύωση
Η πρόσωπο με πρόσωπο δικτύωση με άλλους ψηφιακούς δημιουργούς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε από τις εμπειρίες τους και να λάβετε συμβουλές. Υπάρχουν πολλές διαδικτυακές και εκτός σύνδεσης κοινότητες και εκδηλώσεις για ψηφιακούς δημιουργούς. για παράδειγμα, ρίξτε μια ματιά στην εκδήλωση Creator Conf.
Η δικτύωση με άλλους ψηφιακούς δημιουργούς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε
Θα χρειαστεί να εξασκηθείτε με συνέπεια για να βελτιώσετε τις ικανότητές σας. Χρησιμοποιήστε το λογισμικό, τα εργαλεία και τον εξοπλισμό παραπάνω που σχετίζονται με την τέχνη σας. Χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια για να γίνεις ένας επιτυχημένος ψηφιακός δημιουργός, γι' αυτό μην αποθαρρύνεσαι αν δεν δεις άμεσα αποτελέσματα. Απλώς συνεχίστε να δημιουργείτε εξαιρετικό περιεχόμενο και να προωθείτε τον εαυτό σας και τελικά θα αρχίσετε να βλέπετε επιτυχία!
Παραδείγματα επιτυχημένων ψηφιακών δημιουργών
▶️ PewDiePie (Felix Kjellberg): Ο ψηφιακός δημιουργός PewDiePie κέρδισε φήμη μέσω των βίντεό του Let's Play και έγινε ένας από τους πιο εγγεγραμμένους YouTubers ποτέ. Ο PewDiePie είναι γνωστός για τα χιουμοριστικά και δυναμικά του σχόλια στα βιντεοπαιχνίδια.
▶️ Casey Neistat: Ένας σκηνοθέτης και vlogger, ο Casey Neistat κέρδισε δημοτικότητα για τα καθημερινά του blog, τα οποία παρουσίαζαν το μοναδικό του στυλ αφήγησης και τις περιπετειώδεις εμπειρίες ζωής του. Η δημιουργικότητά του και οι κινηματογραφικές του ικανότητες έχουν μεγάλη επιρροή σε αμέτρητους άλλους ψηφιακούς δημιουργούς.
▶️ Κέβιν Σμιθ: Ο σκηνοθέτης, ηθοποιός, κωμικός και συγγραφέας Κέβιν Σμιθ πέτυχε το μεγάλο του διάλειμμα όταν σκηνοθέτησε και πρωταγωνίστησε στο «Clerks». Συνέχισε δημιουργώντας τους καλτ χαρακτήρες Jay και Silent Bob με τον Jason Mewes. Σήμερα είναι διάσημος YouTuber, συγγραφέας και οικοδεσπότης πολλών εκπομπών στο SModcast Podcast Network του, συμπεριλαμβανομένων των Fatman Beyond και Hollywood Babble-On.
▶️ MrBeast: Ο Jimmy Donaldson είναι γνωστός για τα μεγάλης κλίμακας, συχνά φιλανθρωπικά ακροβατικά και τις προκλήσεις του στο YouTube. Συχνά δίνει σημαντικά χρηματικά ποσά που έχουν συγκεντρώσει μαζική προσοχή και καλή θέληση. Τα βίντεό του έχουν σχεδιαστεί για να γίνουν viral, με μικρογραφίες και τίτλους που τραβούν την προσοχή. Η και-νοτόμος προσέγγιση του MrBeast του έχει κερδίσει πάνω από 70 εκατομμύρια συνδρομητές και δισεκατομμύρια προβολές.
▶️ Scott Aukerman: Ο κωμικός, ηθοποιός και συγγραφέας είναι περισσότερο γνωστός ως δημιουργός και παρουσιαστής του Comedy Bang! Πάταγος! podcast. Δημιούργησε και πρωταγωνίστησε στη σειρά 'Between Two Ferns with Zach Galifianakis' και έχει εμφανιστεί σε παραστάσεις όπως Πάρκα και Αναψυχή. Συνιδρυτής του δικτύου podcast Earwolf και έχει κερδίσει δύο Primetime Emmy Awards.
▶️ Jacques Pépin: Δεν χρειάζεται να είσαι νέος για να είσαι ψηφιακός δημιουργός! Ο Jacques Pépin μαγειρεύει επαγγελματικά εδώ και πολλές δεκαετίες. Το τελευταίο του εγχείρημα, το βιβλίο συνταγών βίντεο του Ιδρύματος Jacques Pépin, συνδυάζει το βιβλίο μαγειρικής με την υπηρεσία εγγραφής βίντεο, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε διασημότητες σεφ να φτιάχνουν γεύματα στο σπίτι τους και να εκτυπώνετε τις συνταγές αν θέλετε να ακολουθήσετε.
▶️ Gary Vaynerchuk: Ένας σειριακός επιχειρηματίας, ψηφιακός δημιουργός και ομιλητής με κίνητρα, ο Gary Vaynerchuk (ή Gary V) είναι γνωστός για την εξειδίκευσή του στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έχει εμπνεύσει πολλούς με τις γνώσεις του σχετικά με την επιχειρηματικότητα, το branding και τη νοοτροπία φασαρίας.
Συμπέρασμα: Τι είναι ένας ψηφιακός δημιουργός και
πώς διαφέρει από έναν influencer
Το να είσαι ψηφιακός δημιουργός δεν είναι μόνο η δημιουργία περιεχομένου, αλλά η δημιουργία μιας επωνυμίας και η αλληλεπίδραση με την κοινότητα ή τα μέλη σου. Αν και χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια για να χτίσετε μια επιτυχημένη επωνυμία, είναι μια ανταποδοτική καριέρα που σας επιτρέπει να μοιραστείτε τη μοναδική σας οπτική με τον κόσμο.
Το ψηφιακό τοπίο εξελίσσεται συνεχώς, επομένως είναι σημαντικό να παραμένετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις, τεχνολογίες και πλατφόρμες. Προσαρμόστε το περιεχόμενο και τις στρατηγικές σας όπως απαιτείται για να παραμείνετε σχετικοί και μπροστά από την καμπύλη.
Είναι σημαντικό να ενημερώνεστε για τις τελευταίες τάσεις
Είναι επίσης σημαντικό να θυμόμαστε ότι η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα και ότι μια καριέρα ψηφιακού δημιουργού δεν θα σφυρηλατηθεί από τη μια μέρα στην άλλη. Πρέπει να παραμείνετε αφοσιωμένοι και υπομονετικοί: η δημιουργία μιας επιτυχημένης καριέρας ψηφιακού δημιουργού απαιτεί χρόνο και επιμονή. Σκεφτείτε χρόνια όχι εβδομάδες.
Μείνετε αφοσιωμένοι στην τέχνη σας, παράγετε με συνέπεια ποιοτικό περιεχόμενο και να είστε υπομονετικοί με την πρόοδό σας. Είναι ένα ταξίδι που απαιτεί συνεχή μάθηση και προσαρμογή.
Βρίσκοντας τη θέση σας, χτίζοντας την επωνυμία σας, δημιουργώντας ελκυστικό περιεχόμενο και αλληλεπιδρώντας με το κοινό σας, μπορείτε να γίνετε ένας επιτυχημένος ψηφιακός δημιουργός!
Συχνές ερωτήσεις - τι είναι ένας ψηφιακός δημιουργός;
▶️ Πώς μπορώ να γίνω ψηφιακός δημιουργός? Το να ξεκινήσετε το ταξίδι για να γίνετε ψηφιακός δημιουργός απαιτεί ένα μείγμα δημιουργικότητας, τεχνολογικής επάρκειας και βαθιάς κατανόησης της θέσης που έχετε επιλέξει. Επενδύστε στην εκμάθηση των απαραίτητων εργαλείων και πλατφορμών ενώ ακονίζετε συνεχώς την τέχνη σας.
▶️ Περιορίζονται οι ψηφιακοί δημιουργοί σε συγκεκριμένα είδη?
Όχι, η ομορφιά της ψηφιακής δημιουργίας έγκειται στην ποικιλομορφία της. Οι ψηφιακοί δημιουργοί καλύπτουν διάφορα είδη, όπως γραφικό σχέδιο, κινούμενα σχέδια, παιχνίδια και περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το ψηφιακό βασίλειο είναι εκτεταμένο, επιτρέποντας στους δημιουργούς να εξερευνήσουν και να χαράξουν τα μοναδικά τους μονοπάτια.
▶️ Τι ρόλο παίζει η τεχνολογία στην ψηφιακή δημιουργία?
Η τεχνολογία είναι η ραχοκοκαλιά της ψηφιακής δημιουργίας, προσφέροντας εργαλεία που επιτρέπουν στους καλλιτέχνες να ζωντανέψουν τα οράματά τους. Από προηγμένο λογισμικό για γραφικό σχεδιασμό έως τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας, οι ψηφιακοί δημιουργοί αξιοποιούν αυτά τα εργαλεία για να ξεπεράσουν τα όρια της δημιουργικότητας.
▶️ Πώς οι ψηφιακοί δημιουργοί δημιουργούν έσοδα από το περιεχόμενό τους?
Οι ψηφιακοί δημιουργοί χρησιμοποιούν διάφορες στρατηγικές δημιουργίας εσόδων, όπως περιεχόμενο χορηγίας, μάρκετινγκ συνεργατών και πώληση ψηφιακών προϊόντων. Η δημιουργία μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας και η καλλιέργεια ενός αφοσιωμένου κοινού είναι κρίσιμα συστατικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής δημιουργίας εσόδων.
▶️ Πώς μπορούν οι επίδοξοι ψηφιακοί δημιουργοί να ξεπεράσουν το δημιουργικό μπλοκ?
Τα δημιουργικά μπλοκ είναι αναπόφευκτα, αλλά η υπέρβασή τους είναι μέρος της δημιουργικής διαδικασίας. Πειραματιστείτε με νέες τεχνικές, κάντε διαλείμματα και αναζητήστε έμπνευση από διάφορες πηγές. Η σύνδεση με άλλους δημιουργούς και η συμμετοχή σε διαδικτυακές κοινότητες μπορεί επίσης να προσφέρει πολύτιμη υποστήριξη.
You Might Also Like… …
memberful.com
Τι είναι όμως ακριβώς ένας ψηφιακός δημιουργός; Ενώ οι όροι «ψηφιακοί δημιουργοί» (ακόμα και «δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου») και «δημιουργοί επιρροής» μπορεί να φαίνονται εναλλάξιμοι, δεν είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Σε αυτόν τον οδηγό, θα διερευνήσουμε τι σημαίνει να είσαι ψηφιακός δημιουργός, πώς διαφέρει από το να είσαι επηρεαστής και τι χρειάζεται για να γίνεις.
Ένας ψηφιακός δημιουργός ή δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου, είναι κάποιος που παράγει και δημοσιεύει περιεχόμενο όπως γράψιμο, φωτογραφία ή βίντεο, σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια, podcast ή βίντεο. Δημιουργούν και μοιράζονται περιεχόμενο που είναι αυθεντικό για αυτούς και την επωνυμία τους και συνήθως έχουν μια συγκεκριμένη θέση ή κοινό που στοχεύουν.
Ένας ψηφιακός δημιουργός είναι κάποιος που εστιάζει στη δημιουργία μιας κοινότητας οπαδών, στην αλληλεπίδραση με το κοινό του και στην κοινή χρήση της συχνά μοναδικής του οπτικής για ένα θέμα.
Ενώ υπάρχει επικάλυψη μεταξύ ενός επηρεαστή και ενός δημιουργού, υπάρχουν ορισμένες βασικές διαφορές:
Ο δημιουργός είναι ένα άτομο που δημιουργεί πρωτότυπο και ελκυστικό περιεχόμενο, μοναδικό για αυτόν και την προσωπική του επωνυμία, σε διάφορες πλατφόρμες, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια, YouTube, podcast και άλλα. Η κύρια έμφαση τους είναι στη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας, πολύτιμου και συχνά εξειδικευμένου περιεχομένου που έχει απήχηση σε ένα συγκεκριμένο κοινό.
Οι δημιουργοί είναι γνωστοί για την τεχνογνωσία, το πάθος και τις δεξιότητές τους στον τομέα που έχουν επιλέξει, είτε πρόκειται για φωτογραφία, γραφή, τέχνη, μαγειρική ή οποιαδήποτε άλλη δημιουργική ενασχόληση. Στόχος τους είναι να ψυχαγωγήσουν, να εκπαιδεύσουν ή να εμπνεύσουν το κοινό τους μέσω του περιεχομένου τους, συχνά συνεισφέροντας κάτι νέο και μοναδικό στο διαδικτυακό τοπίο. Το εισόδημα ενός δημιουργού μπορεί να προέρχεται από διάφορες πηγές, όπως χορηγίες, συνδρομή, πωλήσεις εμπορικών προϊόντων ή έσοδα από διαφημίσεις.
Ένας influencer , από την άλλη πλευρά, είναι ένα άτομο που κατέχει ένα ορισμένο επίπεδο εξουσίας, αξιοπιστίας και προ-σέγγισης σε μια συγκεκριμένη διαδικτυακή κοινότητα ή κλάδο. Οι influencers έχουν καλλιεργήσει ένα σημαντικό κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης –συχνά σε εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια– και έχουν τη δύναμη να επηρεάζουν τις απόψεις, τις συμπεριφορές και τις αποφάσεις του κοινού τους.
Ενώ μπορεί επίσης να δημιουργήσουν γενικευμένο περιεχόμενο, η εστίαση ενός επηρεαστή είναι περισσότερο στη διαμόρφωση αντιλήψεων και στην προώθηση της δέσμευσης γύρω από προϊόντα, υπηρεσίες, τάσεις ή ιδέες. Οι influencers συχνά συ-νεργάζονται με επωνυμίες και επιχειρήσεις για προωθητικές δραστηριότητες, αξιοποιώντας την αξιοπιστία και τη σχέση τους με τους ακόλουθούς τους για να υποστηρίξουν προϊόντα ή εμπειρίες. Συνήθως συνεργάζονται με επωνυμίες για να δη-μιουργήσουν περιεχόμενο χορηγίας και το εισόδημά τους συχνά συνδέεται με τον αριθμό των οπαδών που έχουν.
Το να γίνεις επαγγελματίας ψηφιακός δημιουργός απαιτεί ποικίλες δεξιότητες και δεν συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Χρειάζεται προσπάθεια και δέσμευση για να χτίσετε μια επιτυχημένη μάρκα.
Δεν χρειάζεται μόνο να είστε καλλιτέχνες και δημιουργικοί και να έχετε μια ενδιαφέρουσα εικόνα για τη θέση σας, αλλά οι πιο επιτυχημένοι δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου είναι επιχειρηματίες με μεγάλη προσοχή και επιχειρηματίες με καλά καθορισμένο περιεχόμενο και στρατηγικές επικοινωνίας.
προς τις επιχειρήσεις με καλά καθορισμένες στρατηγικές
για να είστε ψηφιακός δημιουργός:
▶️ Δημιουργικότητα
Ως ψηφιακός δημιουργός, πρέπει να είστε δημιουργικοί σε ό,τι κάνετε – η ιδέα βρίσκεται στον τίτλο! Η δημιουργικότητα περιλαμβάνει τη δημιουργία νέων ιδεών για περιεχόμενο, την καλή ομιλία στην κάμερα εάν κάνετε βίντεο, τη δημιουργία εντυπωσιακών γραφικών – και αυτό περιλαμβάνει μικρογραφίες για βίντεο καθώς και ελκυστικές εικόνες στο Instagram.
Θα χρειαστεί επίσης να βρίσκετε συνεχώς νέους τρόπους για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας, όπως με το Ask Me An-ythings (AMA) ή να μοιράζεστε πλάνα από τα παρασκήνια.
Ανακοίνωση
Η σαφής επικοινωνία είναι το κλειδί για την οικοδόμηση μιας επωνυμίας και επομένως κατά την πρόοδο στην καριέρα σας ως ψηφιακός δημιουργός. Θα πρέπει να είστε σε θέση να μεταδώσετε με σαφήνεια τις ιδέες και το μήνυμα της επωνυμίας σας στο κοινό σας, επομένως χρειάζεστε ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες και σαφήνεια σκέψης και ομιλίας.
Η επικοινωνία με περισσότερο επιχειρηματικό πνεύμα είναι επίσης ζωτικής σημασίας για επαγγελματίες ψηφιακούς δημιουργούς. θα έχετε πιθανώς συναντήσεις με εκπροσώπους επωνυμίας και εταιρείες που θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας ή να χορηγήσουν το περιεχόμενό σας, καθώς και με άλλους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου με τους οποίους θέλετε να συνεργαστείτε. Είναι απαραίτητο να μεταφέρετε την άποψή σας συνοπτικά και δίκαια.
▶️ Επιχειρηματική αίσθηση
Όπως και παραπάνω, η πραγματοποίηση συναντήσεων με επωνυμίες και άλλους δημιουργούς σημαίνει ότι πρέπει να γνωρίζετε πώς θα λειτουργήσουν τα έργα συνεργασίας προς όφελος εσάς και όλων των εμπλεκομένων.
Σκοπεύετε να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό; Αναζωπυρώσει το πάθος με λιγότερο αφοσιωμένα μέλη; Να προκαλέσει συζήτηση; Ίσως ενθαρρύνει την πώληση κάτι; Όλα αυτά απαιτούν έξυπνη τοποθέτηση επωνυμίας, γνώση του USP από μέσα προς τα έξω και ικανότητα πώλησης – τόσο ιδέες όσο και προϊόντα.
Η ενεργή συνεργασία με άλλους ψηφιακούς δημιουργούς στην εξειδικευμένη θέση σας είναι επίσης σχετική. Οι συνεργασίες μπορούν να διευρύνουν την απήχησή σας, να σας μυήσουν σε νέα είδη κοινού και να παρέχουν ευκαιρίες για μάθηση και ανάπτυξη. Συμμετάσχετε σε εκδηλώσεις του κλάδου, εγγραφείτε σε διαδικτυακές κοινότητες και δικτυωθείτε με άτομα με ομοϊδεάτες για να δημιουργήσετε σχέσεις και να αποκτήσετε γνώσεις.
▶️ Να είσαι προσιτός και προσαρμόσιμος
Μερικοί άνθρωποι το βρίσκουν δύσκολο ή ακόμα και οδυνηρό να ακούσουν σχόλια. Αλλά θα πρέπει να καλωσορίσετε την κριτική (όταν είναι εποικοδομητική!) και να τη χρησιμοποιήσετε ως ευκαιρία για βελτίωση. Δώστε προσοχή στις προτιμήσεις του κοινού σας και προσαρμόστε ανάλογα το περιεχόμενό σας. Αξιολογήστε και τελειοποιήστε με συνέπεια τη δουλειά σας για να προσφέρετε αξία στο κοινό σας.
▶️ Πόροι
Το υπέροχο με το διαδίκτυο είναι ότι είναι πιο εύκολο από ποτέ να αποκτήσεις τις απαραίτητες τεχνικές δεξιότητες για να διαπρέψεις ως ψηφιακός δημιουργός στον τομέα που επιλέξατε. Ακούστε podcast, διαβάστε βιβλία και επισκεφτείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιήστε λογισμικό, εργαλεία και εξοπλισμό που σχετίζονται με την τέχνη σας.
Ακολουθούν μερικοί χρήσιμοι πόροι για επίδοξους ψηφιακούς δημιουργούς:
▶️ Διαδικτυακά μαθήματα και βίντεο
Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα διαδικτυακά μαθήματα που μπορούν να σας διδάξουν τις δεξιότητες που χρειάζεστε για να γίνετε ψηφιακός δημιουργός. Ορισμένες δημοφιλείς πλατφόρμες περιλαμβάνουν…
---➤ Skillshare
---➤ Udemy
---➤ Coursera
---➤ LinkedIn Learning.
Γενικά, οι πλατφόρμες εκμάθησης προσφέρουν πληθώρα πόρων για να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας -- για τους περισσότερους κλάδους στην πραγματικότητα, όχι μόνο για την οικονομία των δημιουργών -- και υπάρχει πάντα άφθονο περιεχόμενο βίντεο στο …
---➤ YouTube
▶️ Blogs και κοινωνικά
Υπάρχουν πολλά ιστολόγια και άρθρα γραμμένα από έμπειρους ψηφιακούς δημιουργούς που μπορούν να προσφέρουν πληροφορίες και συμβουλές. Μερικά δημοφιλή ιστολόγια περιλαμβάνουν τα…
---➤ CreativeLive
---➤ Social Media Examiner
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με το κοινό σας και να προωθήσετε τη δουλειά σας. Φροντίστε να δημιουργήσετε λογαριασμούς στις πλατφόρμες που γνωρίζετε ότι χρησιμοποιεί το κοινό-στόχο σας. Δεν έχει νόημα να είστε στο Facebook αν οι θαυμαστές σας αγαπούν το TikTok!
▶️ Podcast
Τα podcast είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε για τις τελευταίες τάσεις στην ψηφιακή δημιουργία και να ακούσετε από άλλους δημιουργούς. Μερικά δημοφιλή podcast περιλαμβάνουν…
---➤ The Creative Penn ,
---➤ The Accidental Creative
---➤ The Colin and Samir Show
▶️ Δικτύωση
Η πρόσωπο με πρόσωπο δικτύωση με άλλους ψηφιακούς δημιουργούς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε από τις εμπειρίες τους και να λάβετε συμβουλές. Υπάρχουν πολλές διαδικτυακές και εκτός σύνδεσης κοινότητες και εκδηλώσεις για ψηφιακούς δημιουργούς. για παράδειγμα, ρίξτε μια ματιά στην εκδήλωση Creator Conf.
Θα χρειαστεί να εξασκηθείτε με συνέπεια για να βελτιώσετε τις ικανότητές σας. Χρησιμοποιήστε το λογισμικό, τα εργαλεία και τον εξοπλισμό παραπάνω που σχετίζονται με την τέχνη σας. Χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια για να γίνεις ένας επιτυχημένος ψηφιακός δημιουργός, γι' αυτό μην αποθαρρύνεσαι αν δεν δεις άμεσα αποτελέσματα. Απλώς συνεχίστε να δημιουργείτε εξαιρετικό περιεχόμενο και να προωθείτε τον εαυτό σας και τελικά θα αρχίσετε να βλέπετε επιτυχία!
▶️ PewDiePie (Felix Kjellberg): Ο ψηφιακός δημιουργός PewDiePie κέρδισε φήμη μέσω των βίντεό του Let's Play και έγινε ένας από τους πιο εγγεγραμμένους YouTubers ποτέ. Ο PewDiePie είναι γνωστός για τα χιουμοριστικά και δυναμικά του σχόλια στα βιντεοπαιχνίδια.
▶️ Casey Neistat: Ένας σκηνοθέτης και vlogger, ο Casey Neistat κέρδισε δημοτικότητα για τα καθημερινά του blog, τα οποία παρουσίαζαν το μοναδικό του στυλ αφήγησης και τις περιπετειώδεις εμπειρίες ζωής του. Η δημιουργικότητά του και οι κινηματογραφικές του ικανότητες έχουν μεγάλη επιρροή σε αμέτρητους άλλους ψηφιακούς δημιουργούς.
▶️ Κέβιν Σμιθ: Ο σκηνοθέτης, ηθοποιός, κωμικός και συγγραφέας Κέβιν Σμιθ πέτυχε το μεγάλο του διάλειμμα όταν σκηνοθέτησε και πρωταγωνίστησε στο «Clerks». Συνέχισε δημιουργώντας τους καλτ χαρακτήρες Jay και Silent Bob με τον Jason Mewes. Σήμερα είναι διάσημος YouTuber, συγγραφέας και οικοδεσπότης πολλών εκπομπών στο SModcast Podcast Network του, συμπεριλαμβανομένων των Fatman Beyond και Hollywood Babble-On.
▶️ MrBeast: Ο Jimmy Donaldson είναι γνωστός για τα μεγάλης κλίμακας, συχνά φιλανθρωπικά ακροβατικά και τις προκλήσεις του στο YouTube. Συχνά δίνει σημαντικά χρηματικά ποσά που έχουν συγκεντρώσει μαζική προσοχή και καλή θέληση. Τα βίντεό του έχουν σχεδιαστεί για να γίνουν viral, με μικρογραφίες και τίτλους που τραβούν την προσοχή. Η και-νοτόμος προσέγγιση του MrBeast του έχει κερδίσει πάνω από 70 εκατομμύρια συνδρομητές και δισεκατομμύρια προβολές.
▶️ Scott Aukerman: Ο κωμικός, ηθοποιός και συγγραφέας είναι περισσότερο γνωστός ως δημιουργός και παρουσιαστής του Comedy Bang! Πάταγος! podcast. Δημιούργησε και πρωταγωνίστησε στη σειρά 'Between Two Ferns with Zach Galifianakis' και έχει εμφανιστεί σε παραστάσεις όπως Πάρκα και Αναψυχή. Συνιδρυτής του δικτύου podcast Earwolf και έχει κερδίσει δύο Primetime Emmy Awards.
▶️ Jacques Pépin: Δεν χρειάζεται να είσαι νέος για να είσαι ψηφιακός δημιουργός! Ο Jacques Pépin μαγειρεύει επαγγελματικά εδώ και πολλές δεκαετίες. Το τελευταίο του εγχείρημα, το βιβλίο συνταγών βίντεο του Ιδρύματος Jacques Pépin, συνδυάζει το βιβλίο μαγειρικής με την υπηρεσία εγγραφής βίντεο, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε διασημότητες σεφ να φτιάχνουν γεύματα στο σπίτι τους και να εκτυπώνετε τις συνταγές αν θέλετε να ακολουθήσετε.
▶️ Gary Vaynerchuk: Ένας σειριακός επιχειρηματίας, ψηφιακός δημιουργός και ομιλητής με κίνητρα, ο Gary Vaynerchuk (ή Gary V) είναι γνωστός για την εξειδίκευσή του στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έχει εμπνεύσει πολλούς με τις γνώσεις του σχετικά με την επιχειρηματικότητα, το branding και τη νοοτροπία φασαρίας.
πώς διαφέρει από έναν influencer
Το να είσαι ψηφιακός δημιουργός δεν είναι μόνο η δημιουργία περιεχομένου, αλλά η δημιουργία μιας επωνυμίας και η αλληλεπίδραση με την κοινότητα ή τα μέλη σου. Αν και χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια για να χτίσετε μια επιτυχημένη επωνυμία, είναι μια ανταποδοτική καριέρα που σας επιτρέπει να μοιραστείτε τη μοναδική σας οπτική με τον κόσμο.
Το ψηφιακό τοπίο εξελίσσεται συνεχώς, επομένως είναι σημαντικό να παραμένετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις, τεχνολογίες και πλατφόρμες. Προσαρμόστε το περιεχόμενο και τις στρατηγικές σας όπως απαιτείται για να παραμείνετε σχετικοί και μπροστά από την καμπύλη.
Είναι επίσης σημαντικό να θυμόμαστε ότι η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα και ότι μια καριέρα ψηφιακού δημιουργού δεν θα σφυρηλατηθεί από τη μια μέρα στην άλλη. Πρέπει να παραμείνετε αφοσιωμένοι και υπομονετικοί: η δημιουργία μιας επιτυχημένης καριέρας ψηφιακού δημιουργού απαιτεί χρόνο και επιμονή. Σκεφτείτε χρόνια όχι εβδομάδες.
Μείνετε αφοσιωμένοι στην τέχνη σας, παράγετε με συνέπεια ποιοτικό περιεχόμενο και να είστε υπομονετικοί με την πρόοδό σας. Είναι ένα ταξίδι που απαιτεί συνεχή μάθηση και προσαρμογή.
Βρίσκοντας τη θέση σας, χτίζοντας την επωνυμία σας, δημιουργώντας ελκυστικό περιεχόμενο και αλληλεπιδρώντας με το κοινό σας, μπορείτε να γίνετε ένας επιτυχημένος ψηφιακός δημιουργός!
▶️ Πώς μπορώ να γίνω ψηφιακός δημιουργός? Το να ξεκινήσετε το ταξίδι για να γίνετε ψηφιακός δημιουργός απαιτεί ένα μείγμα δημιουργικότητας, τεχνολογικής επάρκειας και βαθιάς κατανόησης της θέσης που έχετε επιλέξει. Επενδύστε στην εκμάθηση των απαραίτητων εργαλείων και πλατφορμών ενώ ακονίζετε συνεχώς την τέχνη σας.
▶️ Περιορίζονται οι ψηφιακοί δημιουργοί σε συγκεκριμένα είδη?
Όχι, η ομορφιά της ψηφιακής δημιουργίας έγκειται στην ποικιλομορφία της. Οι ψηφιακοί δημιουργοί καλύπτουν διάφορα είδη, όπως γραφικό σχέδιο, κινούμενα σχέδια, παιχνίδια και περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το ψηφιακό βασίλειο είναι εκτεταμένο, επιτρέποντας στους δημιουργούς να εξερευνήσουν και να χαράξουν τα μοναδικά τους μονοπάτια.
▶️ Τι ρόλο παίζει η τεχνολογία στην ψηφιακή δημιουργία?
Η τεχνολογία είναι η ραχοκοκαλιά της ψηφιακής δημιουργίας, προσφέροντας εργαλεία που επιτρέπουν στους καλλιτέχνες να ζωντανέψουν τα οράματά τους. Από προηγμένο λογισμικό για γραφικό σχεδιασμό έως τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας, οι ψηφιακοί δημιουργοί αξιοποιούν αυτά τα εργαλεία για να ξεπεράσουν τα όρια της δημιουργικότητας.
▶️ Πώς οι ψηφιακοί δημιουργοί δημιουργούν έσοδα από το περιεχόμενό τους?
Οι ψηφιακοί δημιουργοί χρησιμοποιούν διάφορες στρατηγικές δημιουργίας εσόδων, όπως περιεχόμενο χορηγίας, μάρκετινγκ συνεργατών και πώληση ψηφιακών προϊόντων. Η δημιουργία μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας και η καλλιέργεια ενός αφοσιωμένου κοινού είναι κρίσιμα συστατικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής δημιουργίας εσόδων.
▶️ Πώς μπορούν οι επίδοξοι ψηφιακοί δημιουργοί να ξεπεράσουν το δημιουργικό μπλοκ?
Τα δημιουργικά μπλοκ είναι αναπόφευκτα, αλλά η υπέρβασή τους είναι μέρος της δημιουργικής διαδικασίας. Πειραματιστείτε με νέες τεχνικές, κάντε διαλείμματα και αναζητήστε έμπνευση από διάφορες πηγές. Η σύνδεση με άλλους δημιουργούς και η συμμετοχή σε διαδικτυακές κοινότητες μπορεί επίσης να προσφέρει πολύτιμη υποστήριξη.
memberful.com
0 σχόλια: