twitter

Η Ανατομία της Ψυχής !!!


Όσο κι αν φωνάζουν οι φοβικές σειρήνες ολόγυρα μου υπάρχει μια θέση στην καρδιά μου που όταν βυθίζομαι και κουρνιάζω μέσα της

με πλημμυρίζει πληρότητα
και ανακαλύπτω ξανά και ξανά
ότι είμαι ήδη ολόκληρη

Το μυαλό μου έχει μάθει
να αμφισβητεί,
να μην αφήνεται
να μην εμπιστεύεται...

Όμως υπάρχει μια θέση στην καρδιά μου
που όταν κουρνιάζω μέσα της ανακαλύπτω
ότι ο φόβος δεν έχει θέση στην ζωή μου

και ότι τα προβλήματα μου δεν είναι πραγματικά προβλήματα

Καταστάσεις είναι που ξεπερνιούνται
Μαθήματα είναι που εξελίσσουν

Όταν σταματώ να τρέχω
με την ιλιγγιώδη ταχύτητα του μυαλού μου

Όταν βυθίζομαι μέσα μου

Όταν ξαναβρίσκω την εμπιστοσύνη μου
και αφήνομαι να λιώσω μέσα στην καρδιά μου

Βρίσκω τον Εαυτό μου!!!

Κι αυτή η συνάντηση είναι πέρα για πέρα αληθινή.
Είναι αυτό που αποζητώ πραγματικά

╰☆)(☆╯

Μπορεί και για σένα, η συνάντηση με τον Εαυτό σου
να είναι η πιο κρυφή σου επιθυμία...

Όμως μην αργείς, μην χάνεις χρόνο...
Ο Εαυτός σου είναι πάντα εκεί και σε περιμένει!!!


The article was written & posted by.. Namaste/ despoina palamari

Σημ. Σημείωση by admin Τι σημαίνει η λέξη Namaste.. δείτε ΕΔΩ

You Might Also Like… …

Δείτε ΕΔΩ κ.α. παρόμοιες Αναρτήσεις με Θέμα:
Η Ανατομία της Ψυχής 2
!!!

Δείτε ΕΔΩ κ.α. παρόμοιες Αναρτήσεις με Θέμα:
Η Ανατομία της Ψυχής 1
!!!

Δείτε ΕΔΩ κ.α. παρόμοιες Αναρτήσεις με Θέμα:
Ο φόβος της Απόρριψης
!!!

Δείτε ΕΔΩ κ.α. παρόμοιες Αναρτήσεις με Θέμα:
Η τέχνη του να Ζεις
!!!

Δείτε ΕΔΩ κ.α. παρόμοιες Αναρτήσεις με Θέμα:
Άκου Ανθρωπάκο
!!!

Δείτε ΕΔΩ κ.α. παρόμοιες Αναρτήσεις με Θέμα:
H Εσώτερη Γη
!!!

Δείτε ΕΔΩ κ.α. παρόμοιες Αναρτήσεις με Θέμα:
Αλήθεια η πόρτα για την Ελευθερία
!!!


pulseoflove

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου