twitter

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορά !!!


Την ιστορία της ζωής μου μόνο εγώ ξέρω πώς να την πω , γιατί εγώ την έζησα , και το μέσα μου ήταν που πόνεσε. Οι άνθρωποι θα ζούσαν πιο υγιεινά αν αντί να διερευνούν τι συμβαίνει στον άλλον και να θέλουν να είναι ο συγγραφέας μιας ιστορίας που δεν δημιούργησαν, δεν έζησαν , και δεν αισθάνονται αν ανησυχούσαν περισσότερο για να ζήσουν τη δική τους ιστορία , στην εκπλήρωση των στόχων τους , στην επίτευξη των δικών τους ονείρων , στη φροντίδα του εαυτού τους με μεγαλύτερη ένταση .

Δεν σημαίνει πάντα ένα χαμόγελο στα χείλη "να είσαι καλά", δεν σημαίνει πάντα μια λάμψη στα μάτια ότι όλα είναι στη θέση τους μέσα μας, και τα προβλήματα και οι δυσκολίες μας είναι στο χέρι του καθενός από εμάς να τα λύσουμε χωρίς να χρειάζεται να δώσουμε τόσες πολλές ικανοποιήσεις ή να υποβληθούμε σε τόσους μιμητισμούς που διαδίδουν οι κακές γλώσσες.

Οι ζωές μας ανήκουν σε εμάς, και κουβαλάμε αόρατους πόνους που δεν αξίζουν να κριθούν έτσι από εκείνους που δεν γνωρίζουν ούτε το ένα τρίτο του μονοπατιού που έχουμε ήδη περπατήσει για να φτάσουμε ακριβώς εκεί που είμαστε. Κουβαλάμε στους ώμους μας γεγονότα που πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν, δυσμενείς καταστάσεις που μια μέρα αναγκαστήκαμε να αντιμετωπίσουμε μόνοι μας, επειδή δεν βρήκαμε μια χείρα βοηθείας που θα μπορούσε να μας βοηθήσει.

Είμαι πολύ ευγνώμων στον Θεό για τη ζωή που έχω και για το ότι μπορώ να πω ότι έχω κατακτήσει πολλά πράγματα, όχι με την ελαφρότητα των ημερών αλλά με τη δύναμή Του που είναι μέσα μου, και έχω μάθει ότι κάθε άνθρωπος έχει τα μυστικά του που δεν λέγονται, τα δάκρυά του που δεν φαίνονται και τις δυσκολίες του που, αν και δεν τους γνωρίζω, δεν αξίζουν να κριθούν αλλά να γίνουν σεβαστά από εμένα;


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2022 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου