twitter

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Ναι, δεν κάνω καθάρισμα, δεν δηλώνω στον κόσμο ποιον θα κρατήσω ή θα απομακρύνω από τη ζωή μου για να είναι επιτυχημένη η νέα χρονιά. Δεν κατηγορώ κανέναν για τα λάθη μου, ούτε επιλέγω ένα ακριβές χρώμα για τη μεγάλη αλλαγή του χρόνου. Δεν ασχολούμαι πραγματικά με το τι τελειώνει, ούτε εκνευρίζομαι για το τι ή ποιος δεν ήταν ευνοϊκός, ειλικρινής, φιλικός, πιστός και παρών στις μέρες μου.

Δεν σπαταλάω χρόνο. Αντίθετα, απλά αποφάσισα να βάλω κάποια πράγματα στη θέση τους από ανάγκη της καρδιάς μου και να αναθεωρήσω κάποιες αντιλήψεις που είχα και σε σχέση με κάποιους ανθρώπους, κάτι που είναι φυσιολογικό για κάθε άνθρωπο που εκτιμά τον εαυτό του πάρα πολύ από τον λογαριασμό. Προσπαθώ να μην κοιτάζω πίσω, ούτε να μένω στον πόνο. Προσπαθώ να ορθοποδήσω από κάποιες πτώσεις και να συνέλθω από κάποιες απογοητεύσεις.

Προσπαθώ να μείνω μακριά από μικρές ανόητες ίντριγκες και να μην αναμειγνύομαι με ό,τι δεν αρκεί για να οικοδομήσω. Οργανώνω τον εαυτό μου εσωτερικά και βάζω τα συναισθήματά μου στη θέση τους. Ένα επίπονο και δύσκολο έργο που απαιτεί από εμάς, εκτός από ακριβή χρόνο, ωριμότητα και σοφία. Οι άνθρωποι μπερδεύουν το καθάρισμα με τη μάθηση, πετώντας κάτω από το χαλί τους δικούς τους φόβους, αλλά και τις συναισθηματικές τους εκκρεμότητες.

Αυτό που δεν είναι καλό για μένα δεν είναι καλό και για τους άλλους. Και αν θέλω μια ευνοϊκή αλλαγή στη ζωή μου, πρέπει πρώτα απ' όλα να θέσω τον Θεό υπό τον έλεγχό μου και να αποδεχτώ το θέλημά Του σε ό,τι επιθυμώ και ονειρεύομαι. Κάποια πράγματα είναι γραφτό να γίνουν, άλλα όχι. Και δεν είμαι από εκείνους τους ανθρώπους που πάντα θρηνούν για ό,τι δεν πήγε καλά ή για εκείνους που έφυγαν χωρίς να πουν αντίο.

Πιστεύω πολύ στις απελευθερώσεις, στη φροντίδα και στην προστασία. Μιλάω πολύ γι' αυτό και είμαι μεγάλος οπαδός του να επιστρέφεις στην κορυφή. Ξέρω ότι η ιστορία μας είναι γεμάτη από σκαμπανεβάσματα και ξέρω επίσης ότι δεν υπάρχει ζωντανή ύπαρξη σε αυτή τη γη που να μην περνάει από περίπλοκες καταστάσεις ή απώλειες, θλίψη, πόνο, αγώνες, διώξεις και απογοητεύσεις. Αλλά από το έδαφος πλάθονται οι μεγάλοι ήρωες, και στις μάχες της ζωής ανακαλύπτουμε τη μεγάλη μας δύναμη και την πολύτιμη πίστη μας.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Τετάρτη 10 Μαΐου 2023 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου