twitter

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Μερικές φορές είμαι παρορμητική(είμαι άνθρωπος), και έχω δουλέψει πάνω σε αυτό μέσα μου, αλλά τις περισσότερες φορές είμαι αρκετά ήσυχη, κάνω πίσω, φροντίζω τον εαυτό μου, ξαναφτιάχνω τον εαυτό μου με τέτοιο τρόπο πριν από τις καταιγίδες που αντιμετωπίζω, ώστε να αφήσω τον χρόνο να περάσει και τα πράγματα να τακτοποιηθούν όπως πρέπει.

Είμαι πεπεισμένη ότι δεν χρειάζεται να τραβάμε το χαλί κάτω από τα πόδια κανενός ή να μένουμε στην καρδιά μας σε κάποια πικρά συναισθήματα επειδή κάποια στιγμή απογοητευτήκαμε από τον άνθρωπο που είχαμε δώσει στον εαυτό μας αγάπη.

Είμαι απολύτως βέβαιη ότι η ζωή είναι απολύτως σωστή και ότι ο Θεός είναι υπέρτατος και δίκαιος σε ό,τι κάνει. Είτε για τα λάθη μας είτε για τις επιτυχίες μας, μια μέρα οι συνέπειες μας καλούν να χορέψουμε, να κλάψουμε ή απλώς να διδάξουμε. Μια μέρα οι σπόροι που φυτεύουμε αποδίδουν πραγματικά καρπούς, και η απαραίτητη συγκομιδή συμβαίνει.

Δυστυχώς δεν είναι όλα όπως τα θέλουμε, περνάμε μέσα από χρονοβόρες διαδικασίες, μαθαίνουμε πολλά με τα στραβοπατήματά μας και μεγαλώνουμε επίσης πολύ με αυτά. Είναι ωραίο να είμαστε ειλικρινείς και να ξέρουμε πώς να αντιμετωπίσουμε τον άλλον που είναι ακριβώς σαν εμάς, χωρίς να αγγίζουμε τις πληγές του ή να κουβαλάμε θλίψη για πράγματα που μπορούν να λυθούν μέσα μας όταν επιλέξουμε να προχωρήσουμε, αντί να περνάμε τις υπόλοιπες μέρες μας υποφέροντας για ό,τι δεν πήγε καλά, για ό,τι ήταν κακό, για ό,τι μας αποδυνάμωσε μόνο ή για ό,τι πραγματικά δεν ήταν γραφτό να συμβεί.

Το να ζούμε έντονα και σωστά παρά τα εμπόδια είναι μια απόφαση που πρέπει να πάρουμε. Να θέλουμε να έχουμε γαλήνη, να συγχωρούμε και να μην χανόμαστε από την κακία ή τη μη ανταπόκριση και των άλλων. Όταν λέω ότι όλα περνάνε, είναι γιατί όλα πραγματικά περνάνε και δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να χτίζουμε ιστορίες και να τις κάνουμε σημείο ελπίδας για τα μελλοντικά μας όνειρα.

Όταν λέω ότι πρέπει να ηρεμήσουμε και να ξεκουραστούμε, είναι γιατί όσο δύσκολα κι αν είναι τα πράγματα στη ζωή, πάντα υπάρχει μια πόρτα που ανοίγει, πάντα υπάρχει κάτι καινούργιο που μας αγκαλιάζει, πάντα υπάρχει ένα μάθημα σε ό,τι ζούμε, πάντα υπάρχει μια νέα ευκαιρία να ξεκινήσουμε από την αρχή. Ψιτ, ο πόνος δεν μπορεί να είναι αιώνιος σε μια καρδιά γεμάτη σχέδια. Αντιδράστε…!!!


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Πέμπτη 4 Μαΐου 2023 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου