twitter

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Οι άνθρωποι που βλέπουν προβλήματα σε όλα, που δεν είναι πρόθυμοι να αλλάξουν, που ζουν με ανόητες μικρές ίντριγκες και θυματοποιούν τον εαυτό τους για τα πάντα, ούτε αυτό συμβαίνει. Πραγματικά δίνω στον εαυτό μου το δικαίωμα να προχωρήσω ειρηνικά, επιτρέποντας στον Θεό να με λυτρώσει από κάθε κακό, αμήν.

Σήμερα μπορώ να σας πω ότι μεγάλωσα λίγο περισσότερο, όχι αρκετά, έχω ακόμα να μάθω πολλά πράγματα, αλλά από κάτι που είμαι ήδη σίγουρη ότι έμαθα: να φροντίζω περισσότερο τον εαυτό μου. Οι άνθρωποι έρχονται και φεύγουν από τη ζωή μας, κάποιοι γράφουν την ιστορία τους, αφήνουν την κληρονομιά τους, κάνουν την ψυχή μας όμορφη, και, ακόμα κι αν περάσει ο καιρός, ακόμα κι αν η απόσταση τους απομακρύνει, πάντα επιστρέφουν γιατί μας αγαπούν πολύ, πόσο μας θέλουν καλά.

Άλλοι φεύγουν σιωπηλά, απλά απομακρύνονται, άλλοι λόγω των επαγγελμάτων τους, άλλοι επειδή είναι παιδιά της αχαριστίας, λες και δεν υπάρχει μέλλον και δεν πρόκειται να ξανασυναντηθούμε, κάτι που μου είναι πολύ δύσκολο να μη συμβεί.

"Σε τι μικρό κόσμο ζούμε, ε; Αλλά, όσον αφορά τη φροντίδα και τις προτεραιότητες, αποφάσισα να προχωρήσω πραγματικά χωρίς να με νοιάζει, να παλέψω για τα όνειρά μου, να κάνω τον ιδρώτα μου να αξίζει, να πιστέψω ότι με πίστη και εμπιστοσύνη σε Εκείνον που κάνει τα πάντα δυνατά θα τα καταφέρω.

Το μυστικό είναι να αφήνεις την ψυχή ελαφριά και την καρδιά ήρεμη, και αυτό κάνω τελευταία, απελευθερώνοντας τη συγχώρεση για όσους έχουν ανάγκη, ξεφορτώνοντας ό,τι δεν ευχαριστεί τον Θεό μέσα μου, απομακρυνόμενη από ό,τι είναι κακό και αγνοώντας εντελώς κάθε κριτική που προέρχεται από κακή καρδιά.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Παρασκευή 19 Μαΐου 2023 | 0 σχόλια |

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου