twitter

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορά !!!


Έχω αλλάξει πολλά σε αυτή τη ζωή. Πραγματικά το έκανα. Και δεν οφειλόταν στο χρόνο, ούτε στις συνθήκες, οφειλόταν στην καρδιά, τις φορές που πίστεψε πάρα πολύ, τις φορές που εμπιστεύτηκε πάρα πολύ και τις φορές που αγάπησε πάρα πολύ. Αυτές οι αλλαγές δεν ήταν προγραμματισμένες, συνέβησαν. Και μαζί με αυτά πειθάρχησα τα συναισθήματά μου και το όραμά μου σε σχέση με κάθε άτομο που μπαίνει και βγαίνει από τη ζωή μου. Αυτό το έτος 2020 ήταν μια εκπαίδευση για μένα, και οι εμπειρίες που αποκόμισα ήδη μου δίνουν αρκετούς λόγους για να πω ότι πρέπει απαραίτητα να φροντίζουμε τον εαυτό μας και να τον προστατεύουμε από οτιδήποτε έρχεται να μας αποσπάσει την προσοχή.

Έμαθα με έναν πολύ οδυνηρό τρόπο, ότι δεν είναι ο χρόνος που μας δείχνει τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου, είναι οι συμπεριφορές του, και ότι δεν θα είναι όλοι μαζί μας, δεν θα μας υπερασπιστούν όλοι ή θα είναι φίλοι, δεν θα κάνουν όλοι για μας ό,τι έχουμε ήδη κάνει εμείς για αυτούς, δεν θα είναι όλοι πιστοί και αληθινοί. Έμαθα επίσης ότι δεν χρειάζεται να πληγώνουμε κανέναν για να νιώθουμε δυνατοί ή ικανοί και ότι υπάρχουν τρεις αλήθειες που πάντα θα προβληματίζουν το μυαλό όσων δεν ξέρουν να σέβονται τα συναισθήματα, η δική μου, η δική του και αυτή που είδε και άκουσε ο Θεός, και χωρίς καμία αμφιβολία, η τρίτη επιλογή θα υπερισχύει πάντα.

Η χρονιά δεν έχει τελειώσει ακόμα, υπάρχουν ακόμα μερικοί μήνες μπροστά μας, αλλά κάποια πράγματα έχω ήδη κλείσει. Βρίσκομαι σε μια νέα φάση, ζω αξέχαστες στιγμές και αγκαλιάζω νέες ευκαιρίες που, κατά την άποψή μου, ξεπερνούν κατά πολύ αυτό που μπορώ να φανταστώ ακόμα. Το τηλέφωνό μου μένει στη γωνία, χωρίς χρόνο για εκείνους που ποτέ δεν ήθελαν την προσοχή μου, χωρίς ιδιαίτερο άγγιγμα για εκείνους που πάντα με άφηναν στο παρασκήνιο, χωρίς βιασύνη να απαντήσω σε εκείνους που με δυσκολία έκαναν λόγο για την παρουσία μου.

Μεγάλωσα με τέτοιο τρόπο που άνοιξα μια λίστα για τα "ό,τι να 'ναι" στην καθημερινή μου ατζέντα και άρχισα να βάζω προτεραιότητες για το τι είναι πραγματικά σημαντικό για μένα. Σήμερα ξέρω ακριβώς τι θέλω, και παρόλο που κατά καιρούς προκύπτουν κάποιες συναισθηματικές αναποδιές, εξακολουθώ να κρατώ τον εαυτό μου ισορροπημένο μπροστά στα πολλά όνειρα που σκοπεύω να εκπληρώσω.

Ξέρω ποιος είναι για τη ζωή, ξέρω ποιος παρηγορεί την ψυχή μου και ξέρω ποιος είναι πραγματικά με το μέρος μου... Με λίγα λόγια, είμαι πιο ώριμος, πιο συγκεντρωμένος στο θέλημα του Θεού και λιγότερο ανήσυχος για όλα όσα δεν αξίζουν τον χρόνο μου, τις σκέψεις μου, ούτε την προσοχή μου. Είθε ο κόσμος να πάρει τις στροφές του…!!!


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου