twitter

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Τα πράγματα στη ζωή μου συμβαίνουν αργά και τα παίρνω όπως μπορώ χωρίς να τρέχω πάνω σε αυτό που είναι γραφτό να γίνει. Δεν παρασύρομαι πια από ορισμένα κομπλιμέντα, ούτε γεμίζω τα μάτια μου με ορισμένες προτάσεις που μπορεί να είναι ενδιαφέρουσες, αλλά δεν είναι η κατάλληλη στιγμή.

Έχω μάθει να ονειρεύομαι με τα πόδια σταθερά στη γη και να περιμένω τα πράγματα να συμβούν στην ώρα τους και σύμφωνα με το θέλημα του Θεού για μένα. Δεν λέω ότι είμαι σούπερ υπομονετική, ότι η αναμονή είναι η μεγαλύτερη αρετή μου και ότι δεν υποφέρω όταν όλα μοιάζουν να αργούν, αλλά ότι η βιασύνη μας κάνει να αγκαλιάζουμε το ατελές, το λάθος, αυτό που δεν μας ανήκει και που πιθανότατα θα μας φέρει μεγάλες και οδυνηρές συνέπειες στο μέλλον.

Έχω δεχτεί πολλά όχι στη ζωή μου και έχω αγνοηθεί πολλές φορές. Στην αρχή πίστευα ότι δεν μπορούσα να το κάνω, μετά κατηγορούσα τους άλλους. Σήμερα συνειδητοποιώ πόσο αναγκαία ήταν όλα αυτά για μένα, πόσο πολύ έχω μεγαλώσει και πόσο πολύ πρέπει να προστατεύουμε τις καρδιές μας από το κακό και να δουλεύουμε πάνω στην ταπεινότητα και την κατανόηση, ώστε να μην βουτάμε τόσο βαθιά σε ρηχές ψυχές και να μολυνόμαστε με αυτές ή να ζούμε με ενθουσιασμό.

Αν οι συμβουλές ήταν καλές, θα πληρώνονταν, αλλά θα ρισκάρω να σας δώσω μία: Μάθετε να περπατάτε στους δρόμους που σας προσφέρει αυτός ο κόσμος με προσοχή και αξιοπρέπεια και μην διψάτε πολύ για τη γλάστρα, μην αποδέχεστε τα πάντα νομίζοντας ότι είναι ευλογία ή μην πατάτε πάνω σε άλλους πιστεύοντας ότι το αύριο δεν υπάρχει.

Ό,τι είναι από τον Κύριο για μας φτάνει σε εμάς, ό,τι είναι ένα θαύμα φτιαγμένο από αυτόν μας αγκαλιάζει, ό,τι είναι για να μας τιμήσει δεν χρειάζεται δύναμη, ούτε χρειάζεται να τρέχουμε απελπισμένα πίσω του, αναζητώντας κοινό, πιέζοντας τον φάκελο, φωνάζοντας για άλλη μια φορά ή γλείφοντας το πάτωμα κανενός.

Όλα όσα προορίζονται να μας δώσουν χαρά, ειρήνη και ολοκλήρωση συμβαίνουν ακριβώς όπως πρέπει και όπως πρέπει, όταν αφήνουμε τον εαυτό μας στη φροντίδα Εκείνου που μπορεί να κάνει τα πάντα. Ο Θεός έχει τον τρόπο που εργάζεται και τους κατάλληλους ανθρώπους που χρησιμοποιεί προς όφελός μας. Να είστε εσείς και να πιστεύετε στη φροντίδα του για τη ζωή σας. Λιγότερες προσδοκίες, περισσότερη προσευχή …!!!


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου