twitter

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Αυτές οι τελευταίες μέρες ήταν μια πρόκληση για μένα, και πιστεύω και για πολλούς που με διαβάζουν. Πέρασα δύσκολες, αλλά γόνιμες και ενδιαφέρουσες μέρες. Πήρα σημαντικές αποφάσεις και έκανα επίσης ακριβείς επιλογές.

Βρίσκομαι σε μια νέα φάση της ζωής μου που δεν μου επιτρέπει να χάνω χρόνο, και ακόμα και αν φυσούν αντίθετοι άνεμοι πρέπει να πιστεύω ότι θα περάσουν και πρέπει να γνωρίζω ότι μετά από αυτούς κάποια πράγματα δεν θα επιστρέψουν στην ίδια θέση. …

…Έδωσα στον εαυτό μου την ευκαιρία να αλλάξει και έκανα αυτό που πολλοί πρέπει να κάνουν όταν το εσωτερικό τους καράβι αρχίζει να βυθίζεται από υπερβολές, φρόντισα τον εαυτό μου, τον προστάτεψα και αποστασιοποιήθηκα από όλα όσα μου απορροφούσαν τον σεβασμό, την αξία και την αυτοαγάπη μου εκτός του ότι μου προκαλούσαν και συναισθηματική κόπωση και κούραση. …

…Αναδιοργάνωσα τις προτεραιότητές μου και συνειδητοποίησα ότι κάποια από τα όνειρά μου είχαν καθυστερήσει λόγω της απόσπασης της προσοχής και της δικής μου ανευθυνότητας.

Ανακάλυψα ότι δεν πρέπει και δεν μπορώ να περιμένω πάρα πολλά από τους άλλους και ότι τίποτα σε αυτή τη ζωή δεν μπορεί να επηρεάσει τη σχέση μου με τον εαυτό μου και με τον Θεό. …

…Επιτρέψτε μου να σας δώσω μια συμβουλή: Αποσυνδεθείτε από ό,τι σας πληγώνει και ανακαλύψτε ότι η πραγματικότητά σας είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα από μια φανταστική ζωή στα κοινωνικά δίκτυα, ότι οι άνθρωποι που νοιάζονται για εσάς δεν χρειάζονται στρατηγικές για να σας γνωρίσουν και ότι οι αξίες σας είναι πάνω από το τι σκέφτονται οι άλλοι για εσάς. …

…Αποσυνδεθείτε από τη μη αμοιβαιότητα των άλλων και ανακαλύψτε την αξία του χρόνου σας και την πολυτιμότητα των συναισθημάτων σας. Αποσυνδεθείτε και μάθετε να βλέπετε τον εαυτό σας με περισσότερο σεβασμό.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Τετάρτη 26 Απριλίου 2023 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου