twitter

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Πριν από χρόνια, σε μια πολύ δύσκολη στιγμή της ζωής μου, έκανα μια σοβαρή δέσμευση στον Θεό, να τον υπηρετώ και να τον Τιμώ σε κάθε περίσταση, όχι με αντάλλαγμα τιμές ή θαύματα, αλλά για την αγάπη και τη φροντίδα του για μένα, για την ευθύνη που έχει με τα συναισθήματά μου και για να καταλάβω ότι χωρίς αυτόν δεν είμαι Τίποτα. Οι αγώνες μου δεν έχουν μειωθεί, οι πόλεμοι δεν έχουν σταματήσει, οι διώξεις δεν έχουν τελειώσει, ούτε οι αντίθετοι άνεμοι έχουν πάψει να είναι δυνατοί, αλλά έχω ανακαλύψει ότι μέσα μου βασιλεύει μια μεγαλύτερη δύναμη ικανή να ξεκλειδώσει ό,τι έρχεται εναντίον μου.

Δεν μπορούμε με κανέναν τρόπο να αποτρέψουμε τις καταιγίδες, αλλά η πίστη που κουβαλάω είναι ικανή να αποκαταστήσει όλες τις ζημιές που προκαλούνται από αυτές. Μπορεί να φαίνομαι αδύναμη μπροστά σε μια περίπλοκη κατάσταση, αλλά η πίστη που αναπτύσσεται μέσα μου μέσω Εκείνου που μπορεί να κάνει τα πάντα για εμάς, είναι ικανή να αναιρέσει όλες τις αμηχανίες, ακόμη κι αν πολλοί το αμφισβητούν. Έχω μια όμορφη ιστορία να διηγηθώ που γράφεται κάθε μέρα από την επιμονή μου.

Ξέρω ποια είμαι, ζω γι' αυτό που πιστεύω και πιστεύω σε ευλογίες χωρίς μέτρο, σε απροσδόκητα θαύματα, σε θεραπείες, σε ανανεώσεις, σε ανακατασκευές και σε απαντήσεις. Δίνω προτεραιότητα στο χορτάρι μου, φροντίζω τον κήπο μου, ποτίζω τους σπόρους μου και πιστέψτε με, ακόμη και με τόσες δυσκολίες, ο Κύριος με προμήθευσε, με τίμησε και με ενίσχυσε. Έχει συγκεντρώσει έναν στρατό για λογαριασμό μου και έχει χρησιμοποιήσει ανθρώπους που δεν με έχουν καν δει ποτέ στη ζωή τους για να με ευλογήσει με έναν τεράστιο και ανεξήγητο τρόπο.

Επιτρέψτε μου να σας δώσω μια συμβουλή: Εμπιστευτείτε τον Θεό, ασκήστε την πίστη σας και επικεντρωθείτε στα όνειρα και τους στόχους σας χωρίς να φοβάστε τις περιστάσεις και χωρίς να υποτιμάτε τον εαυτό σας. Κοιτάξτε τι είναι δικό σας και διαπρέψτε με το χάρισμα που σας έδωσε ο Κύριος χωρίς να ανησυχείτε για το τι θα σκεφτούν οι άλλοι. Αφήστε τον εαυτό σας στα χέρια Του και επιτρέψτε Του να σας φροντίσει.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Δευτέρα 10 Απριλίου 2023 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου