twitter

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Έκλαψα, και μάλιστα πολύ, για κάποιες φιλίες που απομα-κρύνθηκαν και ίσως δεν το είχαν καν συνειδητοποιήσει. Κάποιες τις κυνήγησα αρκετές φορές, προσπάθησα να καταλάβω την πλευρά τους, όχι μόνο γιατί η ζωή μας είναι απρόβλεπτη και υπάρχουν κάποιες συμπεριφορές μας, ίσως παρορμητικές ή και αγενείς, που μας κάνουν να χάνουμε ανθρώπους και πρέπει να τις αποσύρουμε για να είναι καλά ο εσωτερικός μας εαυτός και για να μη χαθεί αυτό που είναι πολύτιμο για εμάς από δικό μας λάθος, από δική μας αμέλεια ή από την υπερηφάνεια μας.

Άλλους όμως σας εξομολογούμαι ότι τους άφησα να φύγουν, όχι ότι δεν ήταν σημαντικοί, αντίθετα ήταν τόσο σημαντικοί που εμπιστεύτηκα και πίστεψα ότι δεν θα ήταν κάποια ανοησία ή διαφωνία που θα μας απομάκρυνε, ήταν τόσο σημαντικοί που έφτασα να πιστεύω ότι ακόμα και αν κάποιος προσπαθούσε να ακυρώσει το δεσμό που είχαμε με κουτσομπολιά και είπε-είπε-είπε, αυτό που ήταν πολύτιμο μέσα μας δεν θα επηρεαζόταν από τις πικρές πράξεις της ψυχής κανενός και αυτό δεν συνέβη.

Ναι, συγχώρεσα, ζήτησα και εγώ συγχώρεση, παρόλο που ήξερα ότι αυτό που έκανα περισσότερο ήταν να αγαπώ, να καταλαβαίνω και να βοηθάω, γιατί από τότε που άρχισα να περπατάω στην αλήθεια του Θεού έμαθα ότι πρέπει να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας στους άλλους, πρέπει να είμαστε διαφορετικοί, πρέπει να βαδίζουμε προς την ειρήνη, ακόμα κι αν αυτό αποτελεί περίγελο για κάποιους, ακόμα κι αν πολλοί νομίζουν ότι είμαστε οι πιο ανόητοι και ανόητοι άνθρωποι στο πρόσωπο της γης, πρέπει να παίρνουμε στα σοβαρά τη θεία, αγνή και αληθινή αγάπη, αλλά συνέχισα το δρόμο μου χωρίς να δημιουργώ τόσες πολλές προσδοκίες και δεν άφησα τον εαυτό μου να κακοποιηθεί από την παραμέληση που δέχτηκα, η οποία παρεμπιπτόντως πόνεσε πολύ.

Σήμερα είμαι πιο επιλεκτική, πιο ήρεμη, πιο ελεγχόμενη όταν πρόκειται να δώσω πολλά από τον εαυτό μου και δεν κρύβω στην καρδιά μου τις απογοητεύσεις του παρελθόντος, απλώς προσπαθώ να παρατηρώ περισσότερο και να θέλω δίπλα μου ανθρώπους που μου προσθέτουν, αν και είναι δύσκολο να γνωρίσω το εσωτερικό αυτών που έρχονται ανυποψίαστοι.

Έχω μάθει ότι όσοι φτάνουν για να μείνουν, ο Θεός τους ετοιμάζει τον χώρο, δεν φεύγουν, δεν μας πληγώνουν, δεν σαμποτάρουν τη φιλία μας ακόμα και αν απογοητευτούν από εμάς κάποια στιγμή, αλλά όσοι φεύγουν και δεν τους νοιάζει είναι γιατί πραγματικά δεν μπόρεσαν να μας υποδεχτούν ή δεν είχαν πρόθεση να μας προστατεύσουν και αυτό είναι κάτι που το βλέ-πουμε μόνο με τον καιρό.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

.ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου