twitter

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Έχω μια όμορφη πίστη που κουβαλάω μαζί μου κάθε μέρα και μέσα από αυτήν παραμένω όρθια. Τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν πάντα όπως τα ήθελα, αλλά όλα όσα μου συνέβησαν ήταν όπως τα θέλει ο Θεός, επειδή πριν από πολύ καιρό έθεσα την καρδιά μου στη φροντίδα του και αποφάσισα να πορευτώ σύμφωνα με το τέλειο θέλημά του.

Ίσως να μην καταλαβαίνω τον λόγο για κάποιες καταστάσεις, ίσως και να υποφέρω για κάποιες από αυτές, αλλά δεν έχω καμία πρόθεση να εγκαταλείψω αυτό που Εκείνος έχει για μένα και ακόμη και αν οι δυσκολίες προσπαθήσουν να με σταματήσουν, θα κάνω ό,τι μπορώ για να φτάσω στο τέλος, αν υπάρχει τέλος στην άφθονη ζωή που μας υπόσχεται.

Οι μέρες μου δεν ήταν εύκολες, όπως και πολλών άλλων ανθρώπων, και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να μετανιώνει για τίποτα, παρά μόνο να τον ευχαριστώ που είμαι δυνατός, που ξέρω να σιωπώ, που καταλαβαίνω ότι δεν είμαι ο μόνος που ονειρεύεται και πρέπει να αντιμετωπίσει καταιγίδες για να πραγματοποιήσει αυτά τα όνειρα που είναι τόσο μακρινά για μένα.

Δεν αφήνω την καρδιά μου να μολυνθεί από το κακό αυτού του κόσμου ή να αποδυναμωθεί από την παραμέληση κάποιων, απλά κρύβομαι από καιρό σε καιρό απλά για να ανακάμψω από λίγο από τον πόνο που πάλλεται μέσα μας κατά καιρούς, όχι επειδή είμαστε αδύναμοι αλλά επειδή είμαστε άνθρωποι και χρειαζόμαστε κάποια ιδιαίτερη φροντίδα που δεν μας στερεί τον σεβασμό και την αγάπη που πρέπει να νιώθουμε για τον εαυτό μας και για τους άλλους επίσης.

Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι υπάρχουν κάποια πράγματα στη ζωή μας που πραγματικά δεν αξίζουν τον κόπο, και ένα από αυτά είναι να μεθάμε από τη θλίψη επειδή κάποιος μας πλήγωσε, ήταν αχάριστος ή μας εγκατέλειψε, ή να κάνουμε τον εαυτό μας τον χειρότερο άνθρωπο στο πρόσωπο της γης επειδή κάτι πήγε στραβά.

Το μυστικό για όσους ζουν, αναπνέουν και πιστεύουν στα θαύματα και τις ανυποψίαστες ευλογίες είναι να ξεκινούν πάντα από την αρχή και να συνειδητοποιούν ότι, είτε σε καλές είτε σε κακές στιγμές, η ζωή πάντα μας δίνει ένα μάθημα και ο Θεός πάντα μας κάνει να ωριμάζουμε μέσα από αυτές. Όλα περνούν και αυτό που μένει είναι οι σπουδαίες εμπειρίες όσων έχουν περάσει... Χωρίς κακίες, μόνο συγχώρεση και ευγνωμοσύνη !!!


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου