twitter


Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!



Νοιάζομαι λιγότερο, και αυτό δεν έγινε από τη μια μέρα στην άλλη, η διαδικασία ήταν μακρά και οι υπερβολές μου με έκαναν να καταλάβω ότι υπάρχουν πράγματα στη ζωή μας που πρέπει να καλλιεργούμε, να συντηρούμε, να φροντίζουμε, αλλά κι άλλα όχι, και αυτός ήταν ένας από τους λόγους που με έκανε να αλλάξω τόσο πολύ που χρειάζομαι στις πράξεις μου, που με έκανε να είμαι πιο επιλεκτική με τους ανθρώπους και που μου έδειξε τα λάθος βήματα που έκανα.

Το να ξέρεις να ξεχωρίζεις την ήρα από το σιτάρι, να καταλαβαίνεις τι είναι καλό και τι κακό, να διακρίνεις το σωστό από το λάθος και να ξέρεις να κάνεις τις σωστές επιλογές, ομολογώ ότι δεν είναι εύκολο για κανέναν.

Δεν σας λέω ότι όταν επιλέγουμε να Τον υπακούμε και να Τον υπηρετούμε με όλη μας την καρδιά, όλα στη ζωή μας είναι υπέροχα, αντίθετα, φαίνεται ότι οι αγώνες διπλασιάζονται, ότι οι άνεμοι έρχονται με μεγαλύτερη δύναμη, ότι κάποιοι άνθρωποι στρέφουν το βλέμμα τους προς το μέρος μας και ότι όλα όσα κάνουμε είναι μάταια, αλλά μπορείτε να πιστέψετε ότι ξεπερνάμε κάθε δυσκολία με τη δύναμη και το θάρρος που Εκείνος κάνει να μεγαλώνει μέσα μας.

Είναι μια επίπονη προετοιμασία, αλλά η επιτυχία σε όλους τους τομείς που επιθυμούμε είναι εγγυημένη, το όραμά μας γίνεται πιο ανοιχτό και αρχίζουμε να περπατάμε με μεγαλύτερη βεβαιότητα και περισσότερη ασφάλεια ότι πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα μας προσέχει, θα μας προστατεύει, θα μας λυτρώνει από το κακό και θα μας αγκαλιάζει στις δύσκολες στιγμές.

Δεν αφήνω τον εαυτό μου να πιεστεί από περισσότερες απαιτήσεις και δεν αισθάνομαι υποχρεωμένη σε οτιδήποτε έρχεται να μου στερήσει την ηρεμία και την γαλήνη των ημερών μου. Δεν έχω καμία δέσμευση με τον πληγωμένο εγωισμό των άλλων και η ευθύνη που κουβαλάω αυτή τη στιγμή είναι με ό,τι με οικοδομεί και με εκείνους που με κάποιο τρόπο καταφέρνουν να με κάνουν να ανθίσω μέσα μου.

Όσο για την αγάπη προς τους άλλους, προσπαθώ να την ασκώ χωρίς να επιτρέπω στις αδυναμίες των άλλων να με ενοχλούν. Άλλωστε, οι καλοί σπόροι είναι αυτοί που αποδίδουν καλούς καρπούς...!!!


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου