twitter

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Έχω μια όμορφη πίστη που κουβαλάω μαζί μου κάθε μέρα και μέσω αυτής παραμένω όρθια. Τα πράγματα δεν πήγαιναν πάντα όπως ήθελα, αλλά όλα όσα μου συνέβησαν ήταν όπως τα ήθελε ο Θεός, επειδή πριν από πολύ καιρό άφησα την καρδιά μου στη φροντίδα Του και αποφάσισα να πορευτώ σύμφωνα με το τέλειο θέλημά Του.

Ίσως να μην καταλαβαίνω το λόγο κάποιων καταστάσεων, ίσως και να υποφέρω για κάποιες από αυτές, αλλά δεν σκοπεύω να παραιτηθώ από αυτό που Εκείνος έχει για μένα και ακόμα και αν οι δυσκολίες προσπαθήσουν να με σταματήσουν, θα κάνω ό,τι μπορώ για να φτάσω στο τέλος, αν υπάρχει τέλος πριν από μια άφθονη ζωή που Εκείνος μας υπόσχεται.

Οι μέρες μου δεν ήταν εύκολες, όπως και πολλών άλλων ανθρώπων και αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να μετανιώνει για τίποτα, ευχαριστώ μόνο που είμαι δυνατή, που ξέρω να είμαι ήσυχη, που καταλαβαίνω ότι δεν είμαι η μόνη που ονειρεύεται και που πρέπει να αντιμετωπίζει καταιγίδες για την πραγματοποίηση αυτών των τόσο μακρινών για μένα ονείρων.

Δεν αφήνω την καρδιά μου να μολυνθεί από την κακία αυτού του κόσμου ούτε την αφήνω να αποδυναμωθεί από την αδιαφορία κάποιων, κρύβομαι μόνο μια φορά στο τόσο για να συνέλθω από κάποιον πόνο που μια στο τόσο μας πάλλεται όχι επειδή είμαστε αδύναμοι αλλά επειδή είμαστε άνθρωποι και χρειαζόμαστε κάποια ιδιαίτερη φροντίδα που δεν απορροφά τον σεβασμό ούτε την αγάπη που θα έπρεπε να νιώθουμε για μας και για τον άλλον.

Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι υπάρχουν πράγματα στη ζωή μας που πραγματικά δεν αξίζουν τον κόπο και ένα από αυτά είναι να μεθάμε από τη θλίψη επειδή κάποιος μας πλήγωσε, ήταν αχάριστος ή μας εγκατέλειψε ή να μας βάζει ως το χειρότερο άτομο στο πρόσωπο της γης επειδή κάτι πήγε στραβά.

Το μυστικό εκείνου που ζει, αναπνέει και πιστεύει στα θαύματα και τις αναπάντεχες ευλογίες είναι να ξεκινά πάντα από την αρχή και να καταλαβαίνει ότι, είτε σε καλές είτε σε κακές στιγμές, η ζωή πάντα μας δίνει ένα μάθημα και ο Θεός πάντα μας κάνει να ωριμάζουμε μέσα από αυτές. Όλα περνούν και αυτό που μένει είναι οι μεγάλες εμπειρίες αυτού που υπήρξε... Χωρίς δυσαρέσκεια, μόνο συγχώρεση και ευγνωμοσύνη…!!!


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου