twitter

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!



Βιώνω όμορφες και αξέχαστες μέρες. Παρακαλώ καταλάβετε, είπα όμορφες, όχι εύκολες. Ο Θεός με τίμησε, με δυνάμωσε, με έκανε να πιστέψω σε μεγάλες κατασκευές και με οδήγησε σε υψηλές θέσεις όχι με τα δικά μου πόδια, αλλά με τη δική Του κίνηση στη ζωή μου. Τα σχέδιά Του είναι μεγαλύτερα από τα δικά μου, και το θέλημά Του είναι πάνω από το δικό μου σε ό,τι ονειρεύομαι, σχεδιάζω ή προγραμματίζω.

Περπατώ αργά, ονειρεύομαι με τα πόδια μου σταθερά στο έδαφος και περιμένω από Εκείνον την κατάλληλη στιγμή για όλα τα πράγματα, γιατί όπως ο Ιώβ γνώριζε τη δύναμη και τη φροντίδα Του, έτσι και εγώ γνωρίζω ότι μπορεί να κάνει τα πάντα και κανένα από τα σχέδιά Του δεν θα ματαιωθεί στη ζωή μου. …

…Όταν τα πόδια μου κουράζονται, όταν η ψυχή μου κλαίει, όταν η καρδιά μου λιποθυμά από πίστη ή όταν γίγαντες υψώνονται εναντίον μου, σκύβω τα γόνατά μου και προσεύχομαι, αλλά δεν το βάζω κάτω. Οι αγώνες και οι προσβολές μπορεί να είναι μεγάλες, αλλά ο Θεός μου είναι μεγαλύτερος, Είναι και δεν μας εγκαταλείπει.

Ξέρετε τι θέλω να καταλάβετε; Η θάλασσα δεν είναι μεγαλύτερη ή ισχυρότερη από τον δημιουργό της. Οι άνεμοι και οι καταιγίδες είναι σφοδροί, αλλά δεν στέκονται μπροστά στη φωνή Εκείνου που έχει τον έλεγχο των πάντων. …

…Οι δύσκολες μέρες είναι σαν κι αυτές, φαίνεται ότι δεν θα τις αντέξουμε ή δεν θα τις ξεπεράσουμε, αλλά όταν τα όριά μας εξαντλούνται, οι άγγελοι του Κυρίου μάχονται για λογαριασμό μας. Η διαβεβαίωση με την οποία σας αφήνω είναι η εξής: Όταν ο Θεός έχει ένα σχέδιο, όταν μας επιλέγει και καθορίζει κάτι για τη ζωή μας, τίποτα και κανείς δεν Τον εμποδίζει να δράσει.

Τα ανθρώπινα όντα μπορούν ακόμη και να παρέμβουν σε αυτό που χτίζουμε με τη δική μας ελεύθερη βούληση, αλλά σε αυτό που χτίζει ο Κύριος για εμάς, κανείς δεν μπορεί να το αγγίξει, κανείς δεν μπορεί να το αλλάξει, κανείς δεν μπορεί να το καταστρέψει. Προχωρήστε με τη δύναμή σας, προχωρήστε με την πίστη σας, και όσο αδύνατο κι αν σας φαίνεται, μην εγκαταλείψετε ποτέ τον αγώνα γι' αυτό που θέλετε...


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου