twitter

Για Μια Καλύτερη Ζωή Vs Ψυχολογία !!!


Τα παράτησα, ναι, σε ό,τι δεν μου έκανε καλό και δεν το μετανιώνω. Έκλεισα κύκλους που άνοιξαν από την αφέλειά μου, έκλεισα μερικά κεφάλαια της ιστορίας μου που κρατήθηκαν από την ψεύτικη ελπίδα ενός αίσιου τέλους, ενώ στην πραγματικότητα ήμουν απλώς αυτοκαταστροφικός, αποστασιοποιήθηκα από ανθρώπους που ήταν μακριά μου για λίγο πολύ καιρό, και ότι εγώ, επειδή πίστευα ότι μπορούσα να τους πείσω για την αγάπη που ένιωθα, ήμουν εξαντλημένος στα συναισθήματα και με κακομεταχειριζόμουν μέσα μου.

Ξεπέρασα κάποιες απογοητεύσεις, κοίταξα τον εαυτό μου με περισσότερο σεβασμό και ζήτησα από τον Θεό να γιατρέψει τις πληγές μου και σίγουρα σταμάτησα να παίζω πολύ δυνατά και αναγνώρισα ότι μέσα μου υπάρχει μια καρδιά. Συγχώρεσέ με ζωή, αλλά αυτή τη φορά είμαι αυτός που καλεί τους πυροβολισμούς, και τα συναισθηματικά κόλπα που μου έδωσες αυτή τη χρονιά δεν θα με συνοδεύσουν στα επόμενα, μεγάλωσα άλλο ένα εκατοστό και έμαθα τι χρειαζόμουν να μάθω. Αν και συνεχώς μαθαίνουμε, προς το παρόν, είμαι καλύτερα από χθες.

Οι σκέψεις των άλλων δεν με καθορίζουν πια και οι επιπόλαιες δεν με αφορούν όπως παλιά. Σήμερα, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος λόγος μου και η καλύτερη επιλογή μου. Είναι μεγαλύτερος στη ζωή μου, και από αυτόν εξαρτώμαι, είναι η αγάπη του που με χτίζει, και πιστεύω στον λόγο του. Ξέρω ότι για όλα έχει έναν σκοπό για εμάς, και ορισμένοι άνεμοι, ορισμένες θλίψεις, ορισμένες δύσκολες καταστάσεις που περνάμε είναι θεϊκές προετοιμασίες για μια νέα αρχή νικών, και πιστεύω σε αυτό πολύ.

Όσο καιρό κι αν χρειαστεί, όσες φορές κι αν αλλάξει το ημερολόγιο, τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει το θέλημα και τα σχέδια του Κυρίου μέσα μας, γιατί Αυτός είναι αμετάβλητος. Και σας λέω περισσότερα, όποιος βάζει τον εαυτό του στη φροντίδα του περνάει αγώνες ναι, αντιμετωπίζει ερήμους, έχει αναγκαίες απώλειες, αλλά δεν απογοητεύεται.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Τετάρτη 6 Απριλίου 2022 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου