twitter

Κοινωνία/Σχέσεις Συμπεριφορά Vs Ψυχολογία !!!


Έχω ήδη μετανιώσει που ζήτησα βοήθεια από κάποιους ανθρώπους για κάποια από τα επιτεύγματά μου. Όχι ότι ήταν απρόθυμοι ή όχι ηθελημένα, αλλά επειδή περίμεναν από εμένα καυχησιολογικά δικαιώματα. Επειδή ζήτησα από εμένα μια σιωπηλή αναγνώριση ότι δεν ήταν στη δύναμή μου να το κάνω, επειδή προσπάθησα να πάρω τη δόξα του Θεού και έβαλαν τους εαυτούς τους ως έξυπνους στο θέμα. Γιατί δεν ξέρεις πώς να κάνεις καλό χωρίς να φωνάζεις στους βουβούς ότι το έκαναν.

Είμαι πραγματικά ευγνώμων, για όσους απλώνουν τα χέρια τους σε μένα, για εκείνους που μου δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, για εκείνους που είναι ένας αληθινοί αδελφικοί φίλοι. Η ευγνωμοσύνη είναι ένα δώρο και το πιο όμορφο πράγμα στη ζωή είναι να μπορούμε να ευχαριστούμε αυτούς που μας βοήθησαν χωρίς να νιώθουμε πίεση, κουβαλώντας μέσα μας αυτό το συναίσθημα ότι χρωστάμε κάτι σε κάποιον.

Είναι ωραίο να είμαστε αμοιβαίοι, είναι όμορφο να γνωρίζουμε πώς να αναγνωρίζουμε το καλό που λαμβάνουμε, είναι υπέροχο να έχουμε πρόθυμους και αληθινούς ανθρώπους στο πλευρό μας, αλλά όταν αυτό γίνεται βάρος και υποχρέωση, δεν υπάρχει τίποτα όμορφο πια. Όταν κάνεις καλό σε κάποιον, να το κάνεις από καρδιάς. Να θυμάστε ότι πολλές φορές ο Θεός μας χρησιμοποιεί για να απαντήσουμε στην προσευχή κάποιου, όποια κι αν είναι αυτή.

Δεν είναι όλα μάταια, και αν θεωρείς τον εαυτό σου όργανο του Κυρίου, μην σκέφτεσαι ποτέ πολύ για το καλό που κάνεις. Να τον ευχαριστείτε που σας εμπιστεύτηκε αυτήν την αποστολή. Η μεγαλύτερη και υψηλότερη αναγνώριση προέρχεται από Αυτόν...!!!


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Δευτέρα 25 Απριλίου 2022 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου