twitter

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορές Vs Ψυχολογία !!!


Τους τελευταίους μήνες έκανα απίστευτες ανακαλύψεις για τον εαυτό μου που συνέβαλαν καθοριστικά στην πνευματική, επαγγελματική και προσωπική μου ανάπτυξη. Έγινα μια εξαιρετική γυναίκα και έμαθα πολλά για τον αυτοσεβασμό. Πίστευα ότι ήμουν στο σωστό δρόμο, μέχρι που άνοιξαν τα μάτια μου και μπορούσα να καταλάβω ότι δεν πειράζει να χτυπιέσαι μια στο τόσο, είναι μέρος του. Έβαλα μερικά τελευταία σημεία σε ό,τι δεν πρόσθεσε πραγματικά την ιστορία μου και μετέτρεψα τον πόνο μου σε μάθηση και παραγωγή. Ναι, είπα παραγωγή.

Έμαθα με τα Στρείδια να βγάζω κάτι πολύτιμο από τις πληγές που μου προκάλεσαν και συνειδητοποίησα πόσο μεταμορφωτική μπορεί να είναι η ουσία μου.

Άφηνα πράγματα, ανθρώπους, καταστάσεις και άσχημα συναισθήματα και σιγά σιγά έδινα τη θέση μου στο καινούργιο, έβγαινα από το καβούκι και επέτρεπα να συμβούν οι απαραίτητες αλλαγές.

Σας ομολογώ ότι δεν ήταν εύκολο, ποτέ δεν είναι όταν χρειάζεται να ασκήσουμε αποστασιοποίηση και απόσταση να ζήσουμε μια έντονη και πιστή σχέση αγάπης με τον εαυτό μας. Στην αρχή φαίνεται ότι ο Θεός μας πήρε τα πάντα και μας κατέστρεψε μέσα μας, αλλά για να φτιάξει τη ζωή μας πρέπει να περάσουμε αυτά τα συναισθηματικά χάλια που σχεδόν πάντα παρεξηγούνται, αλλά με ανεξήγητα αποτελέσματα.

Σήμερα, στη διαδικασία της θεραπείας, και πολύ καλά επιλυμένο, θέλω να σας πω το εξής, ζείτε μόνο μια φορά, και ο χαμένος χρόνος είναι πραγματικά χαμένος, δεν επιστρέφει, αλλά ανταμείβουμε με τα μαθήματα που μαθαίνουμε από δύσκολες και ξεπερασμένες καταστάσεις. Τα βάσανα μάς αποκαλύπτουν ότι η ζωή έχει πολύ περισσότερα από όσα φανταζόμαστε και είμαστε μέρος μιας τεράστιας διαδικασίας που μας προετοιμάζει για έναν μεγαλύτερο και καλύτερο σκοπό από ό,τι είχαμε σχεδιάσει. Ο Θεός ξέρει τι κάνει και το να μας μεταμορφώσει εντελώς, να μας κάνει πιο δυνατούς και σοφότερους, είναι μέρος της τελειότητάς του.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin-com

Add To   Facebook Add To   Twitter Add To   Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble   This
Σάββατο 2 Απριλίου 2022 | 0 σχόλια | Ετικέτες , , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου